Subject: FW: Taotlus mm ladustamiseks Eidapere-Kõnnu mnt.
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 15:08:08 +0200

Tere

Palun deltasse, Timmo Teder täitjaks, ettepanekuteks Valdo Jänes.

Terv

Margus.

From: Sven Soomets <[email-masked]>
Sent: Friday, October 25, 2024 3:59 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: FW: Taotlus mm ladustamiseks Eidapere-Kõnnu mnt.

Sven Soomets

RMK Edela reg Põhja varumisjuht

+372 50 52 296

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Sven Soomets
Sent: Friday, October 25, 2024 3:58 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Anu Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jaanis Ansi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aivo Rahuoja
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus mm ladustamiseks Eidapere-Kõnnu mnt.

Tere.

RMK Edela regioon soovib kasutada Eidapere- Kõnnu 20161 teed
metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks.

Taotlus on lisatud manuses.

Lugupidamisega

Sven Soomets

RMK Edela reg Põhja varumisjuht

+372 50 52 296

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.